Smilende mand med hovedtelefoner på

LYTTEKLUB #22 - Den mørke midalder

09.10.23
Viggo og Victor fra Greve Bibliotek podcast, har denne gang læst Katrine Marie Guldagers "Birgithe med Th" og Alberte Windings "Hvad jeg tænker mens du taler"

De midaldrende kvinder er tilbage, og de er forrygende og rasende. Vi læser Katrine Marie Guldagers "Birgithe med Th" og Alberte Windings "Hvad jeg tænker mens du taler". Hvorfor er overgangsalderen så eksistentielt sprængfarlig en alder? Hvorfor er det kvinderne, der har vrede midtvejskriser, og mændene der får lov at tage på eventyr, når de har deres?

Brug eReolen til at lytte til podcasts.

Med eReolen har du adgang til over 160 podcastserier bl.a. Greve Biblioteks Lytteklubben. Der kommer løbende flere til.
Tryk og læs mere podcasts på eReolen

Podcasts på eReolen fremstår som "Blå titler" og derfor bruger du ikke af din kvote, når du lytter til podcast med eReolen app'en.

Du kan også lytte direkte her fra siden.