Lytteklub #20 - Alle de her superhelte

23.05.23
Lyt til nyeste afsnit i Greve Biblioteks egen podcast om kulturtendenser, litteratur og forfattere i tiden.

MERE Nerd Alert!!! Rigtig meget af vores popkultur er fyldt med superhelte, så det er vores podcast også denne gang.

Vi skal snakke lidt om superheltenes første spæde skikkelse, nemlig Superman, men også se på det tidspunkt, hvor superheltegenren for alvor bliver selvreflekterende, nemlig året 1986, hvor monumentale tegneserieværker som Watchmen og Batman - The Dark Knight Returns udkommer.

Brug eReolen til at lytte til podcasts.

Med eReolen har du adgang til over 160 podcastserier bl.a. Greve Biblioteks Lytteklubben. Der kommer løbende flere til.
Tryk og læs mere podcasts på eReolen

Podcasts på eReolen fremstår som "Blå titler" og derfor bruger du ikke af din kvote, når du lytter til podcast med eReolen app'en