Kvinde siddende med smartphone mellem hænderne, mens hun kigger på biblioteksappen

Nyt i Bibliotekets app - tilføj flere brugere

02.11.23
Det er nu muligt at være logget ind med flere brugerkonti på samme tid.

Man kan tilføje flere brugere, se en oversigt over brugerne og nemt skifte mellem dem uden først at skulle logge ud og ind igen.

Der logges ind i appen som normalt, på "Min side".
Når man er logget ind, kan flere brugere tilføjes, ved at klikke på brugernavnet på "Min side". Dette åbner brugerlisten, hvor knappen "Tilføj endnu en bruger" er tilgængelig. Herfra kan endnu en brugers login-oplysninger indtastes, hvorefter de optræder på brugerlisten.

Der kan tilføjes op til 10 brugere.

Når der vælges en bruger fra brugerlisten, vil brugerens informationer indlæses. Deres lån, reserveringer, huskeliste, mellemværender, lånehistorik og beskeder kan ses på "Min side" som normalt.
Sådan kan f.eks. forældre nemt se, hvornår deres børns reserveringer er klar til afhentning, eller et materiale snart skal afleveres.

NB: Vær opmærksom på, at der kun kan modtages push-notifikationer for den aktivt valgte bruger på listen. Der arbejdes på at få push-notifikationer på tværs af brugere.