Foto af salg af rusmidler

Lokalitet
Magasinet
For voksne
Voksenarrangementer

Rusmidler blandt børn og unge i Greve - UDSOLGT

15.11.23
Kom og bliv klogere på de unges forbrug af rusmidler i Greve Kommune, når gademedarbejder Tom Hjort besøger Greve Bibliotek.

Piller, lattergaspatroner, men også puff bars og selv deodoranter er nogle af de rusmidler Greve Kommunes unge misbruger. Men hvilke tegn skal man være opmærksom på og kigge efter hos de unge?

Hvordan ser sådan nogle rusmidler egentligt ud? Hvordan er situationen i Greve pt? Hvilke forebyggende indsatser gør gadeteamet brug af, og hvor får man hjælp, hvis ens teenager har et misbrug af rusmidler?

Det er måske nogle af de spørgsmål, du som forælder, pædagog eller lærer sidder med, og som du kan få svar på denne eftermiddag.

Tom Hjort har været gademedarbejder i 15 år her i kommunen og deler ud af sin omfattende viden om den nuværende situation i Greve Kommune og svarer gerne på de spørgsmål, du sidder med.

Arrangementet har været udsolgt og der var venteliste, men nu er det igen udsolgt.