Pårørende til et menneske med psykisk lidelse

Pårørende til et menneske med psykisk lidelse

17.01.24
17. januar 2024, kl. 17.00 - 19.00

Som pårørende til et menneske med en psykisk lidelse kan man stå med mange spørgsmål: Kan man komme sig? Hvordan støtter jeg bedst den, som har fået en psykisk sygdom? Hvordan passer jeg på mig selv?  Psykiatrien Region Sjælland inviterer til et pårørendearrangement, hvor vi sætter fokus på netop disse spørgsmål og fortæller om, hvilke muligheder der er for dig, der er pårørende til én, der bliver behandlet i Psykiatrien Region Sjælland. Der vil også være fokus på børn som pårørende og hvordan vi kan hjælpe familierne med at tale sammen, når sygdommen fylder, og når den ikke gør. Der vil både være information om generelle tilbud, men også særlige lokale tilbud, ligesom der er faglige oplægsholdere samt personlige historier om at have en psykisk lidelse inde på livet.

Tilmeld dig her: https://www.tilmeld.dk/psykisklidelse