20 Kr
For børn
Børne- og familiearrangementer

Lav din egen gyselige zombiebamse

21.02.24
Er din gamle bamse bare lidt for nuttet? Så kom og zombificér den i Doktor Gys' zombielaboratorium!

Når dine gamle bamser ryger ud af børneværelset ender de ofte på forbrændingen eller i en mørk kælder, hvor mug og kryb hurtigt får has på den. Men hvorfor ikke give bamsen nyt liv og lade den genopstå som en uhyggelig zombiebamse med hugtænder og blodige sår? Bamsen får rigeligt med street cred, og den kan få mange flere år på hylden i dit værelse.

Medbring din gamle bamse til workshoppen. Doktor Gys hjælper med forvandlingen til zombie ved hjælp af special effekter, flydende latex og filmblod. Hvis du nu ikke har nogen bamse, som du har lyst til at ofre, så har biblioteket et lager af bamser, som har meldt sig frivilligt til at blive zombieficeret.

Husk at tage tøj på, der kan tåle at blive beskidt - evt forklæder! Det kan være ret svært at vaske latex og filmblod af tøjet...

Workshoppen er for de 7-12 årige børn - og deres voksne må også gerne deltage.

Kun børn skal have billetter.