Hånd der holder betalingskort foran computer

Ingen kontantbetaling af gebyrer på biblioteket fra 21. marts

21.03.22
Fremover skal betaling af gebyrer og erstatninger ske online eller med girokort.

Den ny betalingsmetode ’Mit Betalingsoverblik’, administreres af Greve Kommune.

Formålet er, at samle alle betalinger til kommunen ét sted samt overholde Gældsstyrelsens regler for inddrivelse af gæld.

I ’Mit betalingsoverblik’ kan du se, om du skylder Greve Kommune penge, og du kan betale din gæld med betalingskort og MobilePay. Betaling via ’Mit Betalingsoverblik’ kræver, at du logger dig på med dit NemID/MitID. Har du ikke NemID/MitID eller er fritaget for digital post, vil du modtage et girokort med posten.

Link til Mit Betalingsoverblik på Greve Kommunes hjemmeside

Mellemværender, der er oprettet før 21. marts 2022, bliver dog ikke overført til det nye system og kan stadig betales kontant på biblioteket eller direkte her på siden under Mellemværende, når du er logget ind.

Læs mere om betaling af gebyrer og erstatninger.

Du vil stadig kunne betale kontant ved eksempelvis kopiprint på biblioteket.