Billede af opslået bærbar computer med stabel af bøger ved siden af.

Har du brug for ro til studiet?

02.05.23
I bibliotekets underetage finder du Magasinet - til dig der har brug for fordybelse og fokus.

Magasinet er til dig der har brug for ro til at læse, skrive eller bare at holde fokus. Magasinet er et arbejdsrum for os alle, og vi håber, at vi alle kan finde ud af at være der på samme tid.

Alle dage fra kl. 11 - 16, betragtes Magasinet som stillezone, så unødig snak bør ske andetsteds.

Er I en studiegruppe, der har brug for at diskutere opgaven sammen, henviser vi til studiepladserne i overetagen i musik- & filmområdet.

Der er ingen pladsreservation, så kig forbi og se, om der ikke skulle være en ledig plads. Husk at tage kaffe med :-)

Magasinet er som udgangspunkt åbent i hele bibliotekets åbningstid, men før kl. 11 og efter kl. 16, kan det ske, at vi lukker det af i forbindelse med arrangementer.

Har du brug for råd og vejledning til din opgaveskrivning, så tjek vores side med tips til den gode opgave.
Tryk og gå til siden "Skal du skrive opgave"

God arbejdslyst!