Billede af smartphone der er på Libby app

Læs de bedste hobby- og livsstilsmagasiner på eReolen Global

22.02.23
Magasiner som The New Yorker, Vogue, Wired, Newsweek og History kan alle lånes i eReolen Global eller i den dertilhørende app 'Libby'

Med eReolen Global Magazines har du adgang til over 300 fortrinsvis engelsksprogede magasiner og der er ikke noget loft over antal udlån.

Man vil altså ikke kunne møde magasiner, hvor kvoten er brugt op.

Hvordan får jeg adgang?

Du kan læse magasiner direkte på din pc via hjemmesiden, men vi anbefaler at du henter app'en Libby for den bedste læseoplevelse.
For begge muligheder gælder det, at man blot skal benytte det almindelige bibliotekslogin for at få adgang.

Har du interesse inden for mode, mad, musik, fotografering, håndarbejde, videnskab, samfund, historie med mere. Eller vil du have underholdning om de kendte? Der findes magasiner til enhver hobby og interesse og der findes helt sikkert magasiner der matcher dit behov. Så det er bare om at give dig i kast med dit yndlingsmagasin helt gratis direkte på din pc, smartphone eller tablet.

Tryk og se det imponerende udvalg af magasiner på eReolen Global

Når man er logget ind på eReolenglobal.dk, vil man, udover magasiner, desuden også kunne vælge imellem engelske ebøger, lydbøger og materialer til børn og unge.

De fleste magasiner er jo på engelsk, men der findes også en pæn samling af danske magasiner.

Danske magasiner i eReolen Global Magazines:

• Femina
  • Søndag
  • Familie Journal
  • Mad & Bolig
  • Elle
  • Maker
  • Din Vinguide
  • Antik & Auktion Denmark
  • ISABELLAS
  • Vi Unge
  • Spis Bedre
  • Lækkerier
  • Psykologi
  • IN
  • Elle Decoration

Magasinerne tæller ikke med i lånekvoten, og ligegyldigt hvor mange magasiner man som bruger låner, er det stadig muligt at låne to bøger ad gangen ud over magasinerne.

Man låner magasinerne i 21 dage, hvorefter de automatisk returneres.

Hent app'en til din smartphone eller tablet

Du skal hente den gratis app Libby til din smartphone eller tablet her.