Få hjælp til din opgave og andre biblioteksfaglige spørgsmål

13.01.22
Er det ved at være opgavetid? Biblioteket kan hjælpe med opgavevejledning, søgninger, online adgang til bøger, artikler og webressourcer

Vi tilbyder personlig opgavevejledning, hvor du ved at udfylde en formular med beskrivelse af din opgave, får forslag til litteratur og andre ressourcer.
Tryk her og bestil online opgavevejledning.

Der er adgang til alle vores digitale samlinger af artikler, bøger etc. Klik her for at se hvad du har adgang til.
Vær især opmærksom på alle de danske tidsskriftartikler fra Digital Artikelservice, du har direkte adgang til ved at søge i søgefeltet på grevebibliotek.dk, når du er logget ind samt adgang til danske avisartikler via Infomedia.

Bibliotekarene har derudover lavet en liste med gode links og databaser du har fri adgang til. Både engelske og danske. Listen finder du ved at klikke her.