Kvinde siddende med smartphone mellem hænderne, mens hun kigger på biblioteksappen

Digitalt: Dit bibliotek som app

30.05.23
Hent app'en 'Biblioteket' og du har biblioteket ved hånden, når du har brug for det.

App'en Biblioteket er hele dit bibliotek samlet i een app. Her kan du søge, reservere og blive inspireret og app’en giver dig besked når du kan hente og skal aflevere bøger.

Appen giver dig inspiration til læsning

Giver du tilladelse til det, har du mulighed for at gemme din Lånehistorik i appen, så du bedre kunne du holde overblik over dine tidligere lån og og få mere personligt indhold i app'en.

Hvis du har slået den funktion til, kan du nu øverst i app'en se et af resultaterne af det: 'Anbefalet til dig'.

Et lille tip: Funktionen er baseret på din Lånehistorik og derfor kan det være en fordel at fjerne titler (under 'Min side'), så du får mere skræddersyede anbefalinger. Hvis du fx låner bøger til dine børn og ikke vil have anbefalet børnebøger, kan du fjerne disse.

Klik her og læs mere om app'en 'Biblioteket'
Klik her og læs mere om at se dine gamle lån og få bedre anbefalinger

Lav din egne huskelister

Alle titler i app'en har et hjerteikon. Markerer du det, bliver titlen tilføjet din huskeliste.

Det er oplagt at bruge huskeliste, hvis du vil have en oversigt over bøger du gerne vil læse eller måske en huskeliste over bøger du allerede har læst.

Du kan se din huskeliste og fjerne titler fra din huskeliste under "Min side"

Hent app'en

Find Biblioteket app'en der hvor du henter dine apps.

Du logger på app'en ved at vælge Greve Kommune og logge på med CPR og din pinkode.